Data research od Paylab vám umožní PRIDAŤ vaše otázky k platovému dotazníku, čím získate cenné informácie z trhu s prehľadnými demografickými údajmi respondentov, s možnosťou zacielenia vášho prieskumu až na konkrétne pracovné pozície a ľudí s rôznym pracovným zaradením.
Zoznámte sa s produktom
Data Research od Paylabu je pre vás vhodným riešením, ak potrebujete v krátkom čase zistiť, čo si ľudia myslia.
Naša metodológia, ako jedna z mála na trhu, vám umožňuje vyhodnocovať výskum aj na základe platových údajov od respondentov.
Využitie prieskumu:
Dáta dokážeme zbierať online vo viacerých krajinách, v ktorých pôsobíme, ako súčasť platového prieskumu. Získané dáta sú štrukturované a medzinárodne ľahko porovnáteľné.
Okrem štandardných demografických ukazovateľov, Data Reasearch umožňuje spracovať výstupy aj podľa platovej úrovne respondentov, ich vzdelania či pracového zaradenia.
Každý vyplnený dotazník prejde 3-fázovou kontrolou a následným očistením dát, pričom platíte len za očistené dáta.
Pozrite sa na svoje podnikanie očami iných ľudí. Prediskutujte s nami, ktoré otázky sa opýtať potenciálnych zákazníkov, aby ste maximalizovali návratnosť vašich výdavkov.
Kontaktujte násPre správne rozhodnutia potrebujete kvalitné dáta. Je mnoho spôsobov, ako ich získať, my vám ponúkame Data Research od Paylab, ktorý predstavuje rýchly a efektívny spôsob zberu dát.
Premyslíte si maximálne 5 otázok pre vašu cieľovú skupinu a rozhodnite sa, koľko odpovedí v cieľovej krajine očakávate. Dbajte o to, aby boli otázky pre bežných ľudí zrozumiteľné.
Rozhodnite sa sami o charakteristike vášho publika. Vaše otázky vieme položiť celej vzorke, ale aj vami vybraným skupinám respondentov podľa pohlavia, typu práce, vzdelania, veku a regiónu.
Zbieranie dát máme na starosti my. Vaše otázky sa stanú súčasťou platového dotazníka v lokálnom prieskume.
Čas potrebný na zber dát záleží od toho, koľko respondentov z akej krajiny chcete vyhodnotiť. Odhadovaný čas zberu dát je možné vidieť v cenníku.
Na koniec vám pripravíme Data Research report. Súčasťou tohto dokumentu bude analýza dát na základe pohlavia, vzdelania, regiónu či veku. Naša metodológia ako jedna z mála na trhu umožňuje analýzu výsledkov aj na základe platového ohodnotenia zamestnancov, ktorú vám na želanie radi zhotovíme.
Veľtrh práce Profesia days má za sebou niekoľko úspešných ročníkov v Bratislave. Za ten čas podujatie umožnilo desiatkam tisíc návštevníkov a stovkám vystavovateľov stretnúť sa osobne pod jednou strechou. Stalo sa tak etablovaným, najväčším a najvyhľadávanejším podujatím svojho druhu na Slovensku.
Medzičasom sa rozrástlo do viacerých miest, aj vďaka čomu sa povedomie o podujatí rozširuje aj do iných regiónov Slovenska, či dokonca do Čiech.
Cieľom krátkeho prieskumu bolo zistiť, aká je poznateľnosť značky Profesia days na náhodnej vzorke respondentov.
Prieskum sa na niekoľko týždňov stal integrálnou súčasťou platového dotazníka ako jeden z krokov, ktorý musel vyplniť každý užívateľ, ktorý si porovnával plat.
Pozostával z 5 otázok, ktoré nadväzovali na obsah štandardného dotazníka a prirodzeným spôsobom umožnil odprezentovať pripravované podujatie.
Vo všetkých spomínaných otázkach sme analyzovali aj podrobnú demografiu. Dáta sme pre tieto potreby zinterpretovali v jednoduchých no prehľadných grafoch.
Miro riadi prieskum platov od roku 2007. Najskôr na Slovensku, v Českej republike a Maďarsku, ale neskôr sa táto metodika rozšírila do 20 krajín. Okrem tohto projektu bol zodpovedný za vývoj viacerých produktov v spoločnosti Profesia spol. s r.o. (RecruitRank, HRclub, katalóg pozícií a pod.)
Pozrite sa na svoje podnikanie očami iných ľudí. Prediskutujte s nami, ktoré otázky sa opýtať potenciálnych zákazníkov, aby ste maximalizovali návratnosť vašich výdavkov.
Kontaktujte ma