Popis pracovnej pozície
- Zodpovedanie za spravovanie pridelených obchodných značiek.
- Monitorovanie trhu, spotrebiteľských preferencií a konkurenčných aktivít.
- Navrhovanie a realizovanie marketingovej stratégie značky.
- Plánovanie marketingového rozpočtu, kontrolovanie jeho čerpania a zodpovedanie za jeho efektívne využitie.
- Budovanie postavenia značky na trhu v súlade s marketingovou stratégiou.
- Riadenie a vykonávanie dohľadu nad reklamnými kampaňami.
- Komunikovanie s partnermi a externými dodávateľmi.
- Spolupracovanie s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti.
Pre firmy - získajte istotu pri rozhodovaní o mzdách
Nastavte mzdy svojim zamestnancom férovo. Pomôže Vám pri tom podrobný report, s ktorým budete mať relevantné údaje o mzdách vždy po ruke.
Najčastejšia kariérna cesta zamestnanca
Grafika znázorňuje, ako zamestnanci vo svojej kariére najčastejšie postupujú. Kliknutím na názov pozície sa dostanete na jej detail s údajmi o plate.
Pozícia Brand manager - Manažment na trhu práce
Pracovná pozícia zastáva
v rebríčku výšky platov
Zastúpenie žien na pozícii
Priemerný vek respondenta na pozícii
687. miesto
Krajčír
Textilný, kožiarsky a odevný priemysel
815 - 1 294 USD
118. miesto
Projektový manažér
Stavebníctvo a reality
1 560 - 4 056 USD
1. miesto
Generálny riaditeľ
Vrcholový manažment
2 119 - 12 561 USD
Zdá sa vám platový interval široký?
Priemerný plat vo vašom regióne zistíte po vyplnení krátkeho dotaznika
Porovnajte si plat s ostatnýmiZískajte detailné informácie o platoch na Slovensku
Pro
Platový report pre firmu
118,80 EUR*
* s DPH / 99,00 EUR bez DPH
Objednať report- Plat na pozícii podľa regiónu*, vzdelania, praxe, veľkosti firmy
- Celkový plat a jeho zložky* (variabilná zložka, provízie, odmeny)
- Rozloženie respondentov do mzdových pásem
- Rozpätie platu vyjadrené 1. decilom, 1. kvartilom, mediánom, 3. kvartilom, 9. decilom a údaj o priemernej mzde.
- Podrobný rozpis všetkých sledovaných poskytovaných nefinančných benefitov*
- Analýza finančných benefitov*
- Informácia o zastúpených spoločnostiach vo vzorke* * dostupné v prípade použitia regresného modelu