Popis pracovnej pozície
- Vypracovávanie krátkodobej a dlhodobej marketingovej stratégie.
- Upevňovanie povedomia a postavenia obchodnej značky na trhu.
- Analyzovanie trhu, monitorovanie trendov a činností konkurencie.
- Navrhovanie marketingového rozpočtu, rozhodovanie o využívaní finančných prostriedkov a vykonávanie dohľadu nad ich priebežným čerpaním.
- Pripravovanie a koordinovanie priebehu marketingových kampaní a podporných aktivít.
- Sledovanie efektivity marketingových kampaní a podporných aktivít.
- Vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní a podporných aktivít.
- Vedenie, motivovanie a zadávanie pracovných úloh podriadeným zamestnancom.
Pre firmy - získajte istotu pri rozhodovaní o mzdách
Nastavte mzdy svojim zamestnancom férovo. Pomôže Vám pri tom podrobný report, s ktorým budete mať relevantné údaje o mzdách vždy po ruke.
Najčastejšia kariérna cesta zamestnanca
Grafika znázorňuje, ako zamestnanci vo svojej kariére najčastejšie postupujú. Kliknutím na názov pozície sa dostanete na jej detail s údajmi o plate.
Pozícia Marketingový manažér - Manažment na trhu práce
Pracovná pozícia zastáva
v rebríčku výšky platov
Zastúpenie žien na pozícii
Priemerný vek respondenta na pozícii
687. miesto
Krajčír
Textilný, kožiarsky a odevný priemysel
756 - 1 201 EUR
137. miesto
Produktový manažér - špecialista
Bankovníctvo
1 406 - 3 494 EUR
1. miesto
Generálny riaditeľ
Vrcholový manažment
1 967 - 11 659 EUR
Zdá sa vám platový interval široký?
Priemerný plat vo vašom regióne zistíte po vyplnení krátkeho dotaznika
Porovnajte si plat s ostatnýmiZískajte detailné informácie o platoch na Slovensku
Pro
Platový report pre firmu
118,80 EUR*
* s DPH / 99,00 EUR bez DPH
Objednať report- Plat na pozícii podľa regiónu*, vzdelania, praxe, veľkosti firmy
- Celkový plat a jeho zložky* (variabilná zložka, provízie, odmeny)
- Rozloženie respondentov do mzdových pásem
- Rozpätie platu vyjadrené 1. decilom, 1. kvartilom, mediánom, 3. kvartilom, 9. decilom a údaj o priemernej mzde.
- Podrobný rozpis všetkých sledovaných poskytovaných nefinančných benefitov*
- Analýza finančných benefitov*
- Informácia o zastúpených spoločnostiach vo vzorke* * dostupné v prípade použitia regresného modelu