logo
Hrubý mesačný plat - Slovenská republika
2 000
3 000
4 000
5 000
 
10% zarába menej ako 1 798 EUR
10% zarába viac ako 5 968 EUR
Porovnajte si plat s ostatnými
Platy sa môžu líšiť v závislosti od krajov na Slovensku, uvedená hodnota má len informatívny charakter.

Popis pracovnej pozície

  • Dozerajte a riadite denné operácie call centra, aby sa zabezpečilo efektívne a efektívne poskytovanie služieb.
  • Vyvíjajte a implementujte strategické plány na zlepšenie zákazníckeho servisu, efektívnosti prevádzky a celkového výkonu call centra.
  • Vodte, mentorujte a rozvíjajte vysoce výkonný tím manažérov a zamestnancov call centra, aby sa dosiahli ciele a úlohy organizácie.
  • Zriadite a monitorujte kľúčové ukazovatele výkonnosti (KPI), aby sa hodnotila účinnosť a kvalita prevádzky call centra.
  • Spolupracujte s inými oddeleniami, aby sa zabezpečilo zladenie činností call centra so širšími cieľmi a stratégiami spoločnosti.
  • Spúšťajte iniciatívy na neustále zlepšovanie na optimalizáciu procesov, technológií a interakcií so zákazníkmi.
  • Riadite rozpočtové plánovanie a kontrolu, aby sa zabezpečila nákladová efektivita a finančná účinnosť prevádzky call centra.
  • Zabezpečte dodržanie priemyselných predpisov a politík spoločnosti, udržujte vysoké štandardy zákazníckeho servisu a ochrany údajov.
  • Analyzujte a podávajte správy o výkonnostných metrikách call centra, poskytujte podrobné informácie a odporúčania vyššiemu manažmentu.
  • Pestujte pozitívne a motivačné pracovné prostredie, ktoré podporuje tímovú prácu, inovácie a profesionálny rast.
  • Riešte eskalované problémy a sťažnosti zákazníkov, zabezpečte uspokojivé vyriešenie a spokojnosť zákazníka.

Pre firmy - získajte istotu pri rozhodovaní o mzdách

Nastavte mzdy svojim zamestnancom férovo. Pomôže Vám pri tom podrobný report, s ktorým budete mať relevantné údaje o mzdách vždy po ruke.

Vyskúšajte Platový nástroj bezplatne

Najčastejšia kariérna cesta zamestnanca

Grafika znázorňuje, ako zamestnanci vo svojej kariére najčastejšie postupujú. Kliknutím na názov pozície sa dostanete na jej detail s údajmi o plate.

Pozícia Riaditeľ call centra - Vrcholový manažment na trhu práce

Pracovná pozícia zastáva
v rebríčku výšky platov

Zastúpenie žien na pozícii

Priemerný vek respondenta na pozícii

687. miesto

Vrátnik, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

816 - 1 281 EUR

25. miesto

Advokát

Právo a legislatíva

Salary group 2

1 817 - 5 296 EUR

24. miesto

Riaditeľ call centra

Vrcholový manažment

Salary group 2

1 798 - 5 968 EUR

23. miesto

Špecialista stratégie siete

Telekomunikácie

Salary group 2

2 004 - 5 269 EUR

1. miesto

Development Director

Vrcholový manažment

Salary group 3

2 991 - 11 408 EUR

Zdá sa vám platový interval široký?

Priemerný plat vo vašom regióne zistíte po vyplnení krátkeho dotaznika

Porovnajte si plat s ostatnými

Získajte detailné informácie o platoch na Slovensku

Nastavte férové odmeňovanie zamestnanca
professional report icon

Pro

Platový report pre firmu

121,77 EUR*

* s DPH / 99,00 EUR bez DPH

Objednať report

Ukážka reportu →

  • Plat na pozícii podľa regiónu*, vzdelania, praxe, veľkosti firmy
  • Celkový plat a jeho zložky* (variabilná zložka, provízie, odmeny)
  • Rozloženie respondentov do mzdových pásem
  • Rozpätie platu vyjadrené 1. decilom, 1. kvartilom, mediánom, 3. kvartilom, 9. decilom a údaj o priemernej mzde.
  • Podrobný rozpis všetkých sledovaných poskytovaných nefinančných benefitov*
  • Analýza finančných benefitov*
  • Informácia o zastúpených spoločnostiach vo vzorke*
  • * dostupné v prípade použitia regresného modelu