logo

Zákaznícka podpora

Supervízor call centra

Hrubý mesačný plat - Slovenská republika
Na plat zamestnanca vplýva viacero faktorov, predovšetkým región, v ktorom pracuje, dĺžka praxe, veľkosť spoločnosti a ďalšie.
Porovnajte svoj plat s ostatnými ľuďmi na rovnakej pozícii a v rovnakom regióne bezplatne a anonymne.
80% ľudí zarába:
1 166 - 2 482 EUR
10% zarába menej ako 1 166 EUR
10% zarába viac ako 2 482 EUR

Mzdy v prieskume vyjadrujeme v hrubom.

Na základe platového prieskumu Platy.sk 80% ľudí na pozícii Supervízor call centra v krajine Slovenská republika zarába od 1 166 EUR do 2 482 EUR mesačne v hrubom.

Menej ako 1 166 EUR zarába 10% zamestnancov a 10% ľudí zarobí viac ako 2 482 EUR.

Prieskum vychádza z dát od zamestnancov očistených od extrémnych a duplicitných hodnôt.

Popis pracovnej pozície

  • Dozor nad dennými operáciami call centra s cieľom zabezpečiť efektívnosť a účinnosť poskytovaných služieb.
  • Dozor a školenie pracovníkov call centra s cieľom zlepšiť ich výkonnosť a zručnosti v oblasti zákazníckeho servisu.
  • Monitorovanie metrík a ukazovateľov výkonnosti volaní s cieľom identifikovať oblasti pre zlepšenie.
  • Riešenie eskalovaných zákazníckych požiadaviek a rýchle vyriešenie komplexných problémov.
  • Vytváranie a implementácia politík a postupov na zlepšenie kvality služieb a operatívnej efektívnosti.
  • Pravidelné hodnotenie výkonnosti a poskytovanie konštruktívnej spätnej väzby členom tímu.
  • Zabezpečenie dodržiavania spoločenských postupov a priemyselných predpisov.
  • Spolupráca s ďalšími oddeleniami s cieľom uspokojiť potreby zákazníkov a zlepšiť ponuku služieb.
  • Príprava správ o výkonnosti call centra, spätnej väzbe zákazníkov a produktivite tímu.
  • Podpora pozitive prostredia na pracovisku, ktoré podporuje tímovo rozvíjanie a angažovanosť zamestnancov.
  • Asistencia pri náborovom a adaptačnom procese nových pracovníkov call centra.
  • Ostať informovaný o trendoch a najlepších praktikách v danej oblasti s cieľom zlepšiť poskytované služby.

Pre firmy - získajte istotu pri rozhodovaní o mzdách

Nastavte mzdy svojim zamestnancom férovo. Pomôže Vám pri tom podrobný report, s ktorým budete mať relevantné údaje o mzdách vždy po ruke.

Najčastejšia kariérna cesta zamestnanca

Grafika znázorňuje, ako zamestnanci vo svojej kariére najčastejšie postupujú. Kliknutím na názov pozície sa dostanete na jej detail s údajmi o plate.

Pozícia Supervízor call centra - Zákaznícka podpora na trhu práce

Pracovná pozícia zastáva
v rebríčku výšky platov

315. miesto

Zastúpenie žien na pozícii

69%

Priemerný vek respondenta na pozícii

34

687. miesto

Vrátnik, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

816 - 1 271 EUR

316. miesto

Klampiar, pokrývač

Stavebníctvo a reality

Salary group 2

1 140 - 2 899 EUR

315. miesto

Supervízor call centra

Zákaznícka podpora

Salary group 2

1 166 - 2 482 EUR

314. miesto

SEO analytik

Marketing, reklama, PR

Salary group 2

1 343 - 2 570 EUR

1. miesto

Development Director

Vrcholový manažment

Salary group 3

2 952 - 11 168 EUR

Zdá sa vám platový interval široký?

Priemerný plat vo vašom regióne zistíte po vyplnení krátkeho dotaznika

Porovnajte si plat s ostatnými

Ponuky práce vhodné pre Vašu pozíciu:

Nájdite pre seba lepšie platové podmienky alebo finančné a nefinančné benefity.

Zobraz ponuky práce na Profesia.sk

Získajte detailné informácie o platoch na Slovensku

Mzdy od zamestnancov
Solo
1 pozícia na rok
99,00 EUR*
Prístup pre 1 používateľa
Ideálne pre jednorazovú analýzu konkrétnej pracovnej pozície.